Ställa om till sommartid?

Ja, i natt klockan 02.00 skulle man då ställa fram klockan en timme till sommartid och i alla fall jag anser att detta är vad man ska se utanför fönstret när vi inte längre har vintertid: Gröna löv, grönt gräs, blommor, lätta kläder och framför allt solsken. Dock så är inte verkligheten lika underbar, utanför fönstret blåser och snöar det. Huvva, det är inte lockade att gå ut, det fick jag bittert erfara när jag gick hem igår kväll. Väl hemma var jag så blöt av all snö att det riktigt droppade om mig. Strumpbyxorna, jackan, vantarna och halsduken var bara att hänga upp på tork och ja, jag såg väl lite ut som en dränkt katt med svarta, vackra streck i ansiktet av att min mascara blivit blöt och kladdat. Riktigt mysigt var det. Nåja, det är väl bara att fortsätta drömma om sommaren och att våren ska börja...
Kram Anna.



Kommentarer
Postat av: janina

sv: Tack gumman vad snäll du är. Du är också vacker, på både insida och utsida :) <3

2010-03-29 @ 22:13:34
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0