Honey i'm home!

Äntligen är man hemma igen, borta bra men hemma bäst i det här fallet! I helgen var det då Lulekalaset och jag har spenderat hela min helg med mina fina vänner och annat trevligt folk. Det var underbart med betoning på VAR, just nu sitter jag här och håller på att somna för att jag bara har sovit ca 8 timmar på hela helgen, mina fötter är som Anna så tydligt uttryckte det- obrukbara, och jag har enorma cravings efter sötsaker av en viss anledning..Inte okej haha, men man överlever väl. ;) Nu ska jag fortsätta att dåsa omkring här så ha det fint allihopa, honey I'm home! 

P.S, Jag har även spenderat dagen med att sätta ihop snygga outfits som jag ska ha med till Bulgarien på LÖRDAG med mina två brudar! Kommer att ge en liten sneak peak lite senare i veckan på det för imorgon är det Nolia som gäller! R.I.P mina fötter, säger jag bara! D.S.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0