Gaddad


Ja, nu har det gått ungefär ett halvår sedan jag gjorde min första tatuering och nu är jag sugen på en till. Jag älskar verkligen dessa old school zigenarna, som för övrigt betyder tur, men är även lite, lite, lite inne på en kort sleeve med rosor. Skulle vara så otroligt vackert, dock svårt att dölja...Men om man kanske skulle kombinera en zigenare som den ovan ungefär med några rosor och placera den på undersidan av överarmen? Kanske skulle kunna vara någonting. Något som jag även skulle vilja göra är ett porträtt av min mormor (på underarmen?) men känner mig lite orolig för att det inte blir så likt som jag vill ha det. Ja, tatueringar är ju inte precis någonting som man gör som en impulsgrej precis, jag får helt enkelt tänka efter lite.
Nu blir det att se en till film och slappa, har precis sett Edge of Darkness som är riktigt bra och nu kanske det blir Dear John, hmm...

Ha en fin kväll allihopa!
Kram Anna.


Kommentarer
Postat av: Anna

jag är också rädd att moffa inte ska bli som jag vill, det går ju aldrig att ändra :( <3

2010-08-28 @ 23:31:23
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: ASIAT

sv: förlåt för lite sent svar, men jag har mest varit sjuk.. (:



vad händer idag då? :D

- ASIAT

2010-08-29 @ 11:17:31
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: linnéa

ruggigt fin var den! :) btw, minneskortet du gav har för litet minne för att bilderna ska få plats:( inte ens hälften kunde jag stoppa in!



haha.. är 580 objekt med filmer o hela köret från semestern så är säkert därför :O Men en väldokumenterad semester är ju att önska liksom;)

2010-08-29 @ 14:17:46
Postat av: linnéa

åh tack så mkt:)) ja den var faktiskt fin :D Okeej, men jag kan kolla med mamma ifall hon har ett minneskort med stort minne så kan jag försöka fixa det den vägen =) Haha jagvet, kändes inte som att vi fotade SÅ mycket ändåxD



btw, jag har införskaffat ett par simglasögon nu - vill du haka någon kväll framöver och simma på hertsö badhus?=) har ju läst att du ska börja med simning du med ;)

2010-08-29 @ 19:23:31
Postat av: ASIAT

sv: idag har jag varit & shoppat med en vän :)

vad gör du imorgon då? ;D



- ASIAT

2010-08-29 @ 21:03:01
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0