Put on your running shoes

                                
Kom hem för ett tag sen från en härlig springrunda och sitter nu här, nyduschad i sängen och pustar ut och försöker sträcka ut mina trötta ben lite. Det är konstigt, men de flesta är ju oftast trötta på kvällen medan jag oftast har mest energi då, och till och med har lust att springa runt hela Luleå. Många, jag nämner inga namn, men dessa personer har inte ork att ta sig ut på kvällen men en stackars, liten, ensam flicka som har spring i benen och är otroligt rastlös ;). Nåja, skönt var det och det är ju påväg åt rätt håll om jag vill uppnå mitt mål som är att gå ner några kilon och skaffa mig synliga magmuskler till sommaren som kommer! Just wait and see...
Nu blir det att se lite tv, sen sängen.
Godnatt och sov gott!

Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0