Happy Birthday darling!

Grattis på 18 årsdagen gumman! Äntligen är vi alla samlade i en trupp för att "ta hand om" utelivet här i Luleå, jag säger bara en sak- det kommer bli great! Jag hoppas att du har haft en fin födelsedag och att du har fått tonvis med underbara presenter! Jag älskar dig vännen, puss! <3


Sov gott allihopa!

Kram Anna

 

PS. Jag vet att jag är sämst på att uppdatera och det måste det bli skärpning på, jag har en sån otrolig bloggtorka...Bättring ska bli! Imorgon ska jag på sminkkurs på Make Up Store så det ska ni få bilder på. DS.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar dej gumman, tack så mycket ! :) charmigare bild får man leta efter, btw ;) vi ses imorgon älskade vännen :) <3

2010-10-01 @ 23:41:32
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0