Runnin' runnin' and runnin' runnin'

Ikväll har jag varit och sprungit Vårruset med min mor (eller ja hon gick och jag sprang), 5 km på 26.43 min. Det är klart att det var jobbigt, speciellt uppför Åhléns-backen men jag sprang hela vägen och var inte alltför trött efteråt -redo att köra en vända till på fem minuter, nästan! Haha. Dock så hade jag god lust att lägga krokben för en tant j**el, ursäkta min franska, som hela tiden blockerade min väg! Ursch och fy! Jag är väl ganska nöjd med mitt resultat och picknick korgen (påsen) som man fick satt fint i magen!
Nu ska jag äntligen ta mig tid till att blogga, känner att det har gått lite trögt på den punkten de senaste dagarna, förlåt! Jag ska ta och börja med en ny illustration som ni ska få ta del av när den är klar sedan och kanske måla naglarna i någon av de fina färgerna jag köpte i...tisdag? Gud, va tiden går fort, jag blir helt dagvild!
Ha en fin kväll.
Kram Anna.


(Bilden är lånad från ingen mindre än Stadium faktiskt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0