When do you know that you have had enough?

Ja, nu ligger jag här i min säng på gränsen till att vara trött men ändå för pigg för att sova, jobbigt läge. Alla sover, huset är tyst förutom min lillebror som ligger och snarkar till då och då våningen under. Jag tänkte att min tv skulle få underhålla mig lite men det enda som jag kunde hitta var någon katastrof-film med Sylvester Stallone, dock så har jag redan sett den och vet vad som händer men men kan vara bra som lite tidsfördriv. Jag måste säga att den här dagen inte alls blev så bra som den först började, jag var på toppenhumör och solen sken, men allt vände. Nu känner jag mig bara tom, less och jävligt besviken. Om jag skulle sammanfatta hela min dag med tre ord skulle det vara: Besvikelse, huvudvärk och Sanna Vänner. Jag finner inga ord hur jag egentligen känner mig, det enda jag vet är att jag har fått nog. Det var allt från mig mina vänner, håll hårt i de som har stor betydelse för er.
Godnatt.
Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0