A night with the girls

Denna kväll har jag spenderat på Malmudden med mina fina vänner Linnéa och Malin, drömmandes om utlandsresor. Det skulle vara så otroligt härligt om man bara kunde sticka iväg till något varmt land och slippa undan det kalla, blåsiga och snöiga vädret som befinner sig utanför fönstrena. Tänk att sitta på en strand och känna vinden som leker i håret och solen som värmer ens hud...vilken dröm! Men vad som hela tiden gör att jag lämnar mina drömmar och återvänder till verkligeheten är pengar- dom där tunna papperslapparna och små kronorna som hela våran jord är beroende av. Utan pengar kommer man inte långt..Nja, det ser väl ut som att jag får gifta mig med en 98-årig oljemiljardär i alla fall då för att ha råd med alla mina drömmar. Någon som har lust med en sväng förbi ålderdomshemmet imorgon? Nej, såklart skojjar jag men nog hade det varit fint med några extra slantar på banken. Nu ska jag spåna vidare på mina framtidsplaner och sova gott!
Sov sött allihopa.
Kram Anna.


Oh, grrr! Come here you old man and take that beautiful smile with you. Not.


Kommentarer
Postat av: janina

sv: hahah jo det var ju det. Men jag skulle ALDRIG ha vågat dejta någon i mörker, fy tusan!! :D Jo jag bröjade också se det, men sen somnade jaag, ooops (a) <3

2010-03-03 @ 08:37:08
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Vännen, I love uuu <333



Och tack, jag är rätt nöjd :) <3

2010-03-03 @ 13:31:31
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: hahaha nice bild! ;)



jag vet hur det är, man kan inte hjälpa det. men vi måste verkligen lära oss att älska oss för just den vi är. :) och jag tror en spakväll kanske skulle hjälpa lite på traven och en massa kommentarer om hur fin vi är egentligen. :) vi måste bli lite mer narcissistiska. :P <3

2010-03-03 @ 14:16:10
URL: http://filiica.blogg.se/
Postat av: janina

sv: jaaa UUUSCH, de kan ju inte bara strula på det där viset utan att ha sett varandra, det var ju bara tragiskt! :D



du är snygg :$<3

2010-03-03 @ 16:13:20
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: ja, och så måste vi vara mer "snälla" med varandra och säga att vi duger precis som vi är. :)

jag börjar faktiskt bli lite nervös nu, haha, känner lite småpirr i magen! jag hoppas att den inte konstar mer än 1500:-, jag ska ta med mig en femhundring utifall att. <3

2010-03-03 @ 21:00:45
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0