Praise the lord..eller någonting



Ja, det är väl kanske bara på mitt jobb man kan komma över saker som dessa här ovan ;) Nej men seriöst vem kom egentligen på att man ska packa jord och vatten i flaskor och kalla det heligt? Vem vill spendera pengar på att köpa dessa saker? Ja, tyvärr är det ju många är jag rädd...själv var jag bara rädd att jag skulle bränna sönder huden eller någonting om flaskan skulle läcka för att jag är så otroende eller hur man nu ska säga! Precis samma som att jag tror att taket i kyrkan ska falla in och mosa mig så fort jag går in i den, illa. Ja allesamman, jag jobbar på kyrkan jag erkänner! Nåja...än har inget hänt och jag har bara tre dagar kvar sen kan jag pusta ut!

Kram allihopa!
Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0