Kanelbullar, vaniljbullar, kanelbullar, vaniljbullar


Jag vet att ni blir sugna ;)
Vi har alltså på jobbet bakat ungefär 119 bullar, eller vad vi nu kom fram till, under dagen och igår!
Supergott säger jag bara för klart man måste ju såklart smaka, hihi. Förlåt söta, fina Anna för att jag glömde din bulle, du får komma och äta nybakta bullar nästa gång jag bakar, vilket är snart. Nåja, idag har jag iaf umgåtts med Hellgren lite grann och varit och köpt biljetter till nya Twilight-filmen Eclipse som jag och tjejorna ska se imorgon. Ska bli kul att sitta och dregla över Robert Pattinson igen! Nu blir det att kolla rean på Nelly och drömma om att man hade pengar för att köpa allt som man hittar..sen blir det väl sängen antar jag.

Ha en fortsatt fin kväll!
Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0