Med solen värmandes i ansiktet


Det är helt otroligt, för att var Sverige, solen har varit framme och värmt upp våran lilla vinterstad vid namn Luleå två dagar i rad nu! Man ska ju inte hoppas på för mycket men kanske att den håller sig framme även imorgon så att man får bli lite brunare.
Dagen har i alla fall spenderats med Anna H, Ellinor och Daniel ute på udden, och det ska ni veta där schtektes det rejält må jag säga! Jag har även tagit årets andra dopp och nu sitter jag och smörjer mig med after sun för ja, jag är lite bränd, men inte mycket. Medan jag sitter och svär över att internet inte vill funka så att jag kan se True Blood säsong 3 har jag märkt att jag har fått en riktigt rejäl rand från bikinin, gillas starkt.
Nu ska jag väl ta och försöka få igång internet, eller någonting så ni får ha det fint!
Ha en fortsatt fin kväll!
Kram "zebran" (Hihi) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0