Goodnight, sleep well

Kvällen har varit underbar! Jag och flickorna var och såg Eclipse, som jag nämnde igår, på bio. Den var väl bra tycker jag, fast ettan står ändå högst upp på min lista måste jag faktiskt säga. Efter det var det en promenad hem som gällde och jag tänkte att jag skulle ta och lyssna på lite musik men ja såklart ville ju ipoden (egentligen hörlurarna) djävlas med mig..Efter att jag hade gått ungefär 5 meter började det spraka i de redan dåliga hörlurarna och poff sa det och så funkade dem inte längre, inte kul, inte kul. Jaja, blir väl att köpa nya..känns bara onödigt att lägga pengar på just det. Nej, nu måste jag sova så godnatt mina vänner och ha en underbar dag imorgon!

Kram Anna.



Med dessa bilder säger jag godnatt och sovgott alle samman!


Kommentarer
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sötjävel!!!! <3

2010-07-02 @ 00:59:47
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0