Deepfrozen

Puh! Jag är trött, det känns som att jag har varit igång HELA dagen. Vaknde tidigt och for och hjälpte morfar flytta, bar saker och höll på att frysa ihjäl utomhus. Ursch, jag är så less på att det ska vara svinigt kallt ute hela tiden!
Och vad gör jag när det är så kallt? Äter glass, mumma! Enligt mig hör glassen till alla årstider, så det så, det är aldrig för kallt för att äta glass. Åh jag älskar verkligen Ben & Jerry´s New York Super Fudge Chunk- den är gudomlig! 
Sen så är jag så väldigt glad för jag har äntligen fått en ny mobil!
Bort med min gamla stenålders Nokia 3310, min förra eller eller ska vi säga mina förra mobiler har nämligen gått sönder en efter en. Så nu har jag då ett helt annat märke och jag hoppas att den här ska hålla bättre, en Samsung GT-S5230 är det. Jag tänkte lägga upp en stolt bild på min underbara nya telefon idag men jag får ta det imorgon för jag håller allvarligt talat på att somna sittandes just nu. Men några bilder ska jag bjussa på, bland annat en på den korsett som jag har sytt- dock lite kombinerad med andra kläder för ja om man säger så, så tror jag inte att jag hade lagt ut bilden annars, kan ha blivit lite för kinky faktiskt. Haha.
Sov gott på er!
Kram Anna.

Mmmm.. I love ice cream!


Jajemensan, här är den min skapelse.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Nawe stumpan <3 Ja alltså det är juh en skada, eftersom det är dansens fel. När jag rör på mej konstant på det sättet som när man tränar dans så hinner det inte växa ihop, och blir därför skadat och inflamerat. Så det är juh en skada, orsakad av att jag tränar så mycket (för mycket) typ. :( <3

2010-01-31 @ 18:53:57
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: I won't, jag ska skärpa mej nu ! faktiskt, vill inte få någon livslång skada :) <3

2010-01-31 @ 23:05:37
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0