Thé Time

Första inlägget på bloggen då...oj prestationsångest! Efter många om och men har jag då skapat en blogg, puss på dig Anna H!
Dagen har bara sprungit iväg och det känns som att jag inte har hunnit med någonting, och läxorna då som jag...glömde..Ja om cirka 10 minuter ska jag då iväg till bussen, ska på afropower dance med Janina. Lär väl få springa som vanligt. Kanske borde byta om...
Jag har i alla fall hunnit med att äta, riktigt mumsigt med Avokadomackor och thé! Inte nog med det har jag ju hunnit fota lite också ska väl bjuda på ett litet ego-inlägg när jag kommer hem från träningen. Det påminner mig om att jag måste rusa iväg nu så ni får ha det så bra! 


Anna hjärta Avokadomackor!


Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0