Tiden går snabbt när man har roligt

Det kanske är sant som de säger att tiden börjar gå fortare och fortare ju äldre man blir för 18-års dagen närmar sig snabbt, mindre än fem veckor kvar (!). Det känns inte riktigt som att man har hunnit med tiden, för mig var det nyss jag fyllde 13 år och var glad att jag blivit TONÅRING. Jag kommer ihåg hur stor jag kände mig och som att livet ändrades så mycket, när jag blickar tillbaka idag märker jag hur mycket jag och livet har förändrats genom åren på både gott och ont och hur liten man egentligen var.
Nu när jag ska fylla 18, börja skaffa körkort och får gå ut på krogen känner jag att jag har hela mitt liv framför mig, tills jag fyller....30 i alla fall. Hej, åldersnojja kan jag säga! Oj oj jag längtar inte tills jag sitter där, gråhårig, ihopkrökt och rynkig. Huvva, säger jag bara!
Men det kanske blir som Janina sa idag "du kommer typ bli en sån där tant som bjuder alla på bullar" efter att vi hade pratat om hur Marléne skulle göra livet jobbigt för alla när hon blev gammal. Jag måste vara ärlig och säga att jag tror att alla åldrar har sin tjusning men just nu ser jag inte fram emot att bli mycket äldre. Livet är nu och det är till för att levas, man kan inte sitta hemma och oroa sig för framtiden för då går man miste om så mycket. 18....ja det känns stort! Jag är jätte nervös för jag har nämligen bokat tid för att tatuera mig på min födelsedag, två svalor på högersida, på revbenen. Aj aj! Men det kommer att vara så värt det...efter att jag har legat och skrikit i 2 timmar....men jag längtar så!
Nu ska jag ta och göra lite nytta istället för att drömma mig bort här, historian väntar. Ha det bra!


Själva fågeln i förstoring.



På ett ungefär hur den kommer se ut.

Kram Anna.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer bli så snyggt :D och jag SKA följa med och skrika med dej. Jag lovar jag kommer vara massor med mer nervös än dej, HAHAHA. Jag är sån ;)

2010-01-21 @ 18:36:02
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: janina

sv: Men jag vet att ni tyckte att det var lite roligt när jag ramlade också!! :D Och pax för att vara en utav barnen du bjuder på bulla när du är en gamling (a) <3

2010-01-21 @ 21:13:58
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: R&J

Hejsan !=) Jag skulle bli jätte tacksam om du var med och tävlade i vår blogg =)

ceelebs.blogg.se

När du kommer in i bloggen och inte hittar inlägget till tävlingen då gör du så här: gå in i kategoriet "tävlingar" och där finns ett inlägg så börja kommentera nu och var med och tävla =)



Lycka till <3//Rima&Jennifer

2010-01-21 @ 22:01:23
URL: http://ceelebs.blogg.se/
Postat av: Anna

det kommer bli så snyggt :) ja jag längtar med btw ! Och varför godkänner du inte kommentarerna knäppis ? :D

2010-01-21 @ 22:48:32
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Anna A

Hahaha anna XD <33



hahah janina har du tänkt på at du kommer att vara lika gammal som jag ;) <33 haha

2010-01-24 @ 17:12:57
URL: http://annaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0