A feeling of summer

Jag kan inte mer än hålla med min vän Anna H om att sommaren är efterlängtad. Vi människor, ja i alla fall jag, är inte gjorda för att vakna upp när det är mörkt, åka till skolan när det är mörkt, vara i skolan medan det är ljust och åka hem när det är mörkt. Man blir så trött! Ja, jag kan inte hjälpa att jag sitter och tänker mig en gassande sol på en strand långt bort ifrån Sverige, sittandes på en handduk med en iskall cocktail i handen och saltvattnet som torkar in i huden från badet jag tog för 5 minuter sen. Herregud vad jag längtar efter soliga varma dagar, om så bara en svensk sommar! Ja, ända tills jag vaknar upp i morgon i mörkret och kliver ut i kylan tänker jag drömma mig bort, långt bort. Sommarkänsla mitt i vintern det ni, det är min melodi.

Ha en trevlig kväll!
Kram Anna.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja fyfan för denna kyla, detta mörker och den hemska SKOLAN ! :O

2010-01-26 @ 00:09:22
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0