Jag vet, jag vet

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men nu måste jag ta tag i bloggandet. 2 dagar kvar till min födelsedag och även den dagen som jag ska göra min första tatuering, jag både längtar och är nervös! I går fyllde underbara Felicia 18 år, ett stort grattis till dig gumman hoppas du fick miljontals gratulationer och en massa fina presenter! Snart är det du och jag som står och skakar what mama gave us på dansgolvet! Ser verkligen fram emot det och tills alla mina andra vackra underbara flickor sluter upp med oss, se upp världen säger jag! Haha. 
Nu i helgen har det varit mycket god mat och MYCKET gott fika, var nära att hamna i tårt-koma där ett tag, gud ändå så gott det var. Ja, ni kanske tänker varför fira flera dagar innan födelsedagen men då kan jag säga att det är för att min lilla far ska åka i väg till Tyskland i morgon och är tyvärr inte hemma på min födelsedag. Men men, vad kan man göra? Måste man så måste man och lika glad är jag för det ändå. Nu ska jag fortsätta oroa mig för det kalla vädret som har lovats imorgon, inte helt oväntat på en friluftsdag. Ibland är livet bra härlig, inte. Återstår väl bara att räkna tår, fingrar, näsa, öron och ja alla kroppsdelar och se vilka som finns kvar efter morgondagen!
Trevlig kväll!
Kram Anna.



Vänstra bilden: Armbandet med nitar och det flätade är två av flera armband som jag fått av min fina syster och bror, det silvriga kedje-armbandet med berlocker (en elefant och en ofärgad "kristall") fick jag av min far och min låtsasmamma.
Höger bild: Norrbottensringen fick jag även den av min far och min låtsasmamma. 

Tack så mycket för allt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0