Hon kommer med solsken till mig

Äntligen är jag fri! Alla prov är gjorde och jag är på så bra humör, inga fler prov i sikte på en låååång lååång tid. Eller ja i alla fall inte förrän efter sportlovet, men det kan man ändå fira. Eftermiddagen har jag spenderat på stan med min underbara Linnéa , vacker väder och så "härligt" kallt att man fryser arslet av sig men det kalla vädret måste vara det enda som har varit dåligt denna underbara dag! Vi var och fickade gottiga saker på Wayne's Coffee, morotskaka, vaniljlatte, salami och brieostmacka, kyckling och cashewnöt macka- ja det känns som att jag flyter runt på ett moln av fika. Wonderful!
 

Den andra bilden bjuder jag på!

Ha en underbar kväll!
Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0