Turkish Delight

Berget med saker man måste hinna med bara växer och växer, medans jag känner att jag inte orkar ta itu med någonting. Jobbigt läge! Jag siktar frammåt mot sportlovet och min födelsedag och hoppas att jag har orken att göra de sista proven och uppgifterna för jag känner verkligen av hur less jag är på skolan, jag har lust att bara skita i ALLT. Men som den ambitiösa människa jag är klarar jag inte av att lämna in en uppgift sent eller missa ett prov för att jag helt enkelt inte orkar gå till skolan, sån är jag bara och har alltid varit. Jag siktar på de högre betygen och då är det sådana här smällar man får ta. Nu ska jag läsa ut min fina lilla bok som för övrigt är väldigt bra, "Lord of the flies", och jobba lite matte, småföretagande och om jag hinner lite historia.
Ha det bra så länge!
Kram Anna.



Liksom min kära vän Anna är även jag ett fan av yoghurt med honung och frukt, mums! 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så gott !

2010-02-09 @ 19:27:47
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0