So happy, and so nervous

Om bara en timme är jag 18 år, jag kan inte fatta det! Jag känner mig så glad och lycklig, varje gång jag tänker på tattueringen pirrar det i magen- jag håller på att gå upp i molekyler för att jag är så nervös! Jag tog i alla fall mig till stan idag och träffade Janina på röda korset dit jag och Linnéa hade gått. Jag hittade en super fin ljusgrå kavaj för 50 kr (!) jag är överlycklig för den var perfekt! Några randiga skjortor som jag ska använda till mitt återbruk inom formgivnings-kursen plus ett halsband och en brosch fick också följa med hem. Underbart, underbart. Nu ser jag att klockan börjar bli sängdags om jag ska orka kliva upp imorgon..en stor dag väntar- vårat KuHi- projekt har uppvisning imorgon!
Sov gott!
Kram Anna.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket :D jag är grymt nöjd med den!



Jag hoppas verkligen att du laddar upp en bild på tatueringen snart!



Saknar dig! pussss söötnos<3

2010-02-24 @ 22:21:21
URL: http://emiaw.blogg.se/
Postat av: Anna

SNYGGSNYGG kavaj :D och gratulerar bruttan, I love u :) <3

2010-02-24 @ 22:26:30
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0