No money honey

Åh, idag känner jag verkligen att jag har fyndat! Jag och Janina var på stan ett tag innan vi fick bråttom till PSI:n (berodde inte på mig (a) hehe) Vi var i alla fall på monki och jag köpte mitt vackra linne, det vita med texten Avant Garde på, jag är så nöjd! Men det var inte det enda som jag hittade, jag hittade nämligen ett par chinos på rean- på 75 %! Åh, jag har velat ha chinos så länge i den längre modellen och nu har jag dom, för 62 kr, det är inte dåligt det. Utöver detta hittade jag även en grå kjol på rean för 75 kr, vad mer kan jag säga än att jag verkligen har köpt grejjor för nästan inga pengar alls. Jag är så glad, och trött. Nu ska jag leka lite tant och ta fram min stickning- det är kul, passar väl mig nu när jag jag börjar bli så gammal (23 dagar kvar tills jag är 18 år).
Ha en trevlig kväll!
Kram Anna.


Anna hjärta sitt nya linne.


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA ohno.... xD kika min blogg............

2010-02-01 @ 23:47:30
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0