London calling

Jajemensan, rubriken stämmer! Om 48 eller ja 47 dagar eftersom klockan är över tolv kommer jag och min mor sitta på ett plan till London. Vi kommer vara borta en vecka under påsklovet och jag längtar så mycket för London verkar så sjukt fint! Jag ska dra med mamma på alla ställen som finns för jag vill se ALLT! Vi ska på Madame Tussaude's Vaxkabinett, på musikalen Fantomen på Operan och helst mycket mycket mer.
Men en sak som bekymrar mig, jag fick nyligt veta att man inte får ta med sig vad som helst ut ur landet. Antingen att man får lämna kvar sakerna på flygplatsen eller i vissa fall få dem med sig mot en tullavgift. Åh, jag blir så ledsen och måste kolla upp det mera så att man inte står där på flygplatsen och jaha den här, den här och den här får jag inte ta med mig till Sverige, suck. Det skulle kännas surt. Men inte ska jag deppa för det, jag får väl smuggla ut sakerna ur landet annars, ta på mig ALLT jag har köpt för då borde dom ju inte kunna säga något?
Så vänner bli inte rädda om ni ser en jättestor vandrande boll- det är bara jag med 100 000 lager kläder, skor, väskor, smycken och saker! Det kommer bli kul och jag ser fram emot resan. Nu ska jag sukta efter London lite mer och kolla på några bilder, så vackert!
Godnatt och sov gott!
Kram Anna.

I Love London.


Kommentarer
Postat av: Janina

sv: och jag älskar dig <3 åååh, det skulle ju vaara såååå snällt (A) :D <3

2010-02-17 @ 08:21:20
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0