Don't worry about a thing

Jag måste säga att lovet var väl behövligt, det känns i hela kroppen hur slut man är. Men trots att jag egntligen hade kunnat sova hur länge som helst har jag inte gjort det, lite stolt är jag faktiskt för annars brukar jag knappt orka ta mig upp ur sägen och ännu mindre göra något. Idag har jag hunnit färga håret på min vän Malin men jag hann inte se hur resultatet blev för att jag skyndade iväg till bussen för att åka in till stan. Hon blev nöjd så jag får väl tigga en bild imorgon, jag är nyfiken! Jag har fixat ett nytt pass och köpt ett nytt skolkort eftersom jag tappat bort mitt gamla, ganska onödigt men ja vad gör man när man inte alltid har hjärnan med sig? Detta händer mig ganska ofta dock. Nåja, kvällen har jag spenderat med pizza, ballerina kladdkaka och mjök tillsammans med Linnéa. Tack älskling för mina fina presenter, en stor paddelborste och ett nagellack från H&M i färgen Espresso Me, jag älskar dom! Jag fick även mindre roliga presenter av min familj nämligen sockar..bara för att min mor har tröttnat på att jag gå runt i sockar med små hål i. Ja asså sockar är ju inte det första man vill lägga pengarna på och vadå det går väl att gå i en randig och en prickig, herregud så noga är det väl inte! Men jag ska inte klaga jag har ju redan fått tatueringen som en födelsedgaspresent. Nu väntar sängen, jag börjar känna mig ganska så trött.
Godnatt!
Kram Anna.



Tack gumman!


Kommentarer
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: haha åååh i want it soooo baaaad!!!! :( svullnaden har gått ner lite nu också. :) men vågar fortfarande inte äta fast föda, haha, kör på yoghurt fortfarande!:\



i know you'll do ;) <3

2010-02-27 @ 09:58:28
URL: http://filiica.blogg.se/
Postat av: linnéa

varsågod mitt hjärta :) <3

2010-02-27 @ 16:05:16
URL: http://www.idalinneas.blogspot.com
Postat av: Victoria ♥

sv; Tack så mycket! :D

jaa dom är helt underbara :D

2010-02-27 @ 18:12:51
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0