These boots are made for walking, that's just what they'll do


Idag har jag varit och provat olika boots igen och verkligen fastnat för dessa (se ovan) från Vagabond. Riktigt snygga och i skinn (vilket var ett av min mammas små krav), så imorgon blir dom mina om allt går vägen vilket jag såklart hoppas att det gör, peppar peppar ta i trä. Förutom det så har jag och Janina även varit och spanat in Nautilus gymmet idag och ska skaffa gymkort där snart, känns skönt att komma igång med träningen igen nu efter sommaren. Känns som att det behövs. Nu är det fit and slim som gäller, no matter what!

Nej, nu känner jag att min förkylning som jag har dragit på mig gör sig påmind så nu är det vila, vila och ännu mer vila för att bli frisk, ha det så bra!
Kram Anna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0