put a ring on it


Igår kom vi då hem från Stockholm/Bulgarien och jajemensan, Anna goes shopping in Bulgarien! Åh, jag bara älskar vackra ringar, men det är klart vem gör inte det? Jag har nu två nya ringar i min samling (se vänstra och högra bilden) och jag fick betala ynka 25 svenska kronor för dem, varför ens fundera på att inte köpa dom liksom! Vi har i alla fall haft det underbart i Bulgarien, ca 35 grader varje dag och 31 grader varmt i vattnet, det ni! Jag kan knappt vänta till studentresan med mina gummor, även den kommer bli fantastisk- I just know it. Nu ska jag ta och vila upp mig för jag känner mig vääääldigt trött!
Ha det fint!
Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0