Watch out UK

Åh, nu är det nära! Om tjugo minuter hämtar taxin upp oss och tio över ett går planet till Stockholm där vi ska byta för att sedan fortsätta till Storbrittanien, London. Här hemma är det fart och fläkt! Man skulle nästan kunna säga att jag just nu befinner mig i en levande musikal för ja, sång efter sång poppar upp i huvudet för att jag är nervös kanske? Ett smakprov, lite Lilla Sjöjungfrun, Markoolio, The Ark...ja en väldig mix skulle jag säga. Oj, oj, oj, det är väl inte förrän jag sitter på planet jag kommer att bli så lugn att jag somnar av utmattning. Men det ska bli skönt att lämna Sverige ett tag, komma bort från lilla Luleå. Självklart kommer jag att sakna alla mina underbara vänner något enormt och tänka på ER varje dag! Ha det bra allihopa så hörs vi om en vecka!
Hejdå!
Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0