Jag kommer snart tillbaka!

Förlåt så hemskt mycket för den UR-usla uppdateringen, jag har riktigt ångest...Det känns bara helt enkelt som att jag inte alls har haft tid för något annat än skolan. Det är faktiskt inte, jag skämms för att säga det, förrän idag som jag har laddat ur mina London-bilder ur kameran! Nåja, ni ska få ta del av dem och jag kan bara sammanfatta resan med tre ord: HELT OTROLIGT FANTASTISK. Helt underbar.



Anledningen till att det ej förekommer bilder på mig är för att min kära mor inte är allt för kompis med kameror, speciellt min tydligen, och detta resulterade då i ganska suddiga, mörka och konstiga bilder. Tackar mamma, men jag älskar dig ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0