Humorn själv is in tha' house

Ja gissa ni, om ni inte redan har läst och klurat ut det från Janinas blogg, vem vi såg träna på Inpuls idag! Nämligen självaste Herr Henrik Schyffert, det ni! Och jag som klagar på att det händer så lite runt omkring mig, kanske borde sluta med det eftersom det har hänt ganska mycket på senaste tiden-både hemska och roliga saker. Jag har trott att Island har blivit bortsprängt från jordens yta i samband med vulkanutbrottet här förut men i själva verket var det "bara" så att min familj inte kunde ta sig hem från Wien. Jag har häpnats över hur isklimpar, stora som hus, har rammlat ner på oskyldiga människor ifrån Lärkans tak. Jag och Janina har haft en diskussion om hurvida det var en look-alike till herr Schyffert som struttade omkring på Inpuls idag eller inte, det visade sig att det var den äkta varan. Kanske händer saker runt omkring mig trots allt? Nu ska jag i alla fall gå och ta mig min skönhets sömn och förbereda mig inför en ny dag med massor med nya händelser!
Godnatt allihopa, sov gott!
Kram Anna.


Herr Schyffert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0