Glad påsk!

Glad Påsk på er! Gud, jag är så mätt att jag nästan rullar iväg. Det är inte bra med jul-, påsk- och midsommarbuffé för man äter som en häst och ångrar sig direkt efteråt när man nästan sitter i koma för att man är så mätt. Palt-schvimmen in my ass säger jag bara, buffé-koma är så mycket värre! Nåja, imorgon är man återställd, idag har jag varit på stan med mina tjejor och Christoffer. Idag var en sån där bra dag som man bara går runt och känner sig så lycklig, mysigt att gå på stan med flickorna. Jag fick med mig en underbar, gammelrosa, stickad tröja hem, så skön. Om jag ska tro Anna H så kanske den blir en i mängden, känns väl inte helt omöjligt kanske. Jag har packat min resväska lite men jag är inte färdig än, inte på långa vägar. Jag undrar varför man alltid lägger fram allt man har i garderoben och varför man alltid måste sätta sig på väskan för att få igen den, varför liksom? De frågorna har jag inte svar på tyvärr, det är nog bara något som händer skulle jag tro..men sen är det ju alla skor som tar plats i väskan. Där kanske svaret finns? Men, men det ska nog gå bra, jag ska ju shoppa i London så jag behöver ju inte ha med allt jag har och äger! Bara 2 dagar kvar nu! Nu ska jag se lite tv och somna i soffan.
Ha en fin kväll!
Kram Anna.

                                                                        Påsk Buffé:


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en toppendag sötnos :) I'll miss u när du drar ifrån mej ! <3

2010-04-04 @ 02:12:24
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: ja idag åker du! :D ha det så jätte bra nu pluttan! :D kommer sakna dig jätte mycket, gör det redan! hejdååååååÅ! :D <3<3<3

2010-04-05 @ 11:30:20
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0