Färgglatt


Fy, Anna, fy! Två par nya heels på en vecka, illa. Men mitt motto: "Hittar du något du känner att du inte kan lämna i affären till sitt öde- ge den eller det ett bättre hem!". Självklart följer jag inte detta varje gång, jag hade ju blivit ruinerad, men dem gångerna man känner att det står ens namn på saken så varför lämna den då? Vad jag menar är, kan man säga nej till dessa skönheter när dem så snällt ber att få följa med hem? Svar, nej, jag hade inte hjärta till det i alla fall. Är dem inte vackra mina små bebisar?

Kram Anna.


Kommentarer
Postat av: Marléne

ååååå!! vars fan hittade du dom dom hade väl bara 36 på scorett?!?!!!!! MEEMEE WANtWANT!!

2011-04-17 @ 01:27:43
Postat av: Marléne

ååååå!! vars fan hittade du dom dom hade väl bara 36 på scorett?!?!!!!! MEEMEE WANtWANT!!

2011-04-17 @ 01:28:13
Postat av: Anna

Babe, time to update ; )

2011-04-18 @ 17:52:25
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Michaila

Men ååh så snygga!! :o

2011-05-26 @ 22:05:15
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0