Vi är dom som förlorar men jublar ändå, vi är dom som kan skratta åt allt med varann

Efter att Ma B Nationella var avklarat, huvva fyra hela timmar med matte, matte, matte, for jag hem och slängde mig ner på altanen och njöt av solen. Det känns verkligen inte som att det är maj utan ungefär som i juli för det är så otroligt fint väder. Varmt och skönt och perfekt för att jobba på brännan, i år är det pepparkaka som gäller!
Bara ligga där och känna hur solen värmer upp hela kroppen (efter ett tag hur kroppen kokar och är i behov av nedkylning), ligga och lyssna på musik (men aldrig veta hur man ska ligga på dynan för att "öronproppen" inte ska spetsa ens öra) och dricka kall apelsinjuice och ligga och låta isbitarna smälta på tungan (för att sedan hoppa upp med ett ryck för att den nästan var på väg i luftstrupen). Härligt! Förutom min sköna solning så har jag även tagit mig ut på en promenad på en och en halv timme, duktigt jobbat Anna, och agerat vägbeskrivare vilket vi inte ska prata om mer....Jag är verkligen dålig på att beskriva vägar hoppas nu att dessa människor inte ligger någonstans (i en skog för övrigt, på väg mot ormberget) ensamma och förvirrade! Bra att det är varmt ute så är det ingen som fryser ihjäl i natt i alla fall, hehe...
Godnatt och sov gott!
Kram Anna.



Kommentarer
Postat av: linnéa

åh sötunge :) lät superhärligt!! hade vela sola där med dig också, men jag kan inte de nu när jag har svinkoppor o munsår ;(

2010-05-19 @ 07:33:56
URL: http://www.idalinneas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0