Run a mile in my shoes

Ja, som rubriken lyder så har jag faktiskt sprungit en mil idag i mina skor, med skolan! Jag antar att det måste ha blivit fel med tiden någonstans men jag klagar så klart inte över de 58 minuterna som står på mitt startkort! Hehe. Huvva, jag känner mig verkligen helt utpumpad inte för att jag har ont i benen eller så men jag känner mig ungefär lika seg som ett tuggummi..Lite roligt faktiskt, jag somnade praktiskt taget i min mattebok när jag skulle plugga och vaknade cirka halv fyra (efter att jag sovit sedan ett), illa! Men Jag for i alla fall iväg till underbara Anna H och pluggade lite, pratade lite och käkade tårta! Mumsigt! Hoppas att du förstår nu gumman, jag vet att du klarar det! Imorgon blir det ännu en kort dag i skolan, men hej, inte klagar man ju! ;) Nu ska jag ta och krypa i säng och somna, vilket inte kommer vara någon match! Haha.
Sov gott på er!
Kram Anna.


                                                      (Bilderna är lånade från internet)


Kommentarer
Postat av: janina

sv: Det gick väl bra, men jag har redan bränt mig massor, fått skavsår och blåsor :( Jag saknar dig med gumman :) <3

2010-06-01 @ 18:20:13
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: janina

sv: Jo jag använder solskydd, men nu har mina öron börjat tappa skinn, tar jätte ont. sablarns också :( <3

2010-06-02 @ 16:11:31
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0