Yes, I'll be your queen

Jag drömmer, jag går som på små fluffiga rosa-vita moln, jag är helt mållös. Remember Me var så mycket mer än vad jag hade förväntat mig, Robert Pattinson är en ren och skär dröm. Jag finner inga ord, jag förstår inte hur man kan vara så otroligt vacker på alla sätt och vis! Han kan gå från att spela en sexig mystisk vampyr i Twilight-filmerna till att framföra ett så vackert skådespel i Remember Me att man blir rörd till tårar, ja, jag grät och inte lite heller. Inte nog med att han är en otrolig skådespelare så sjunger han sig rakt in i hjärtat. Han är fantastisk. Han verkar så otroligt söt och jordnära, inte alls som alla andra skådespelare där framgången har stigit dem åt huvudet. Han är VACKER precis som Anna sa och för mig innebär det ordet så mycket mer än bara utseendet. Han kommer att bli stor. Till alla er som funderat på att se filmen på bio och även alla andra, det är så värt det. Underbar film, riktigt fantastisk och med ett bra budskap, se den!
Sov gott allihopa!
Kram Anna.

I'll be your lover too- Robert Pattinson

Never think- Robert Pattinson

Let me sign- Robert Pattinson







Kommentarer
Postat av: Anna

Sex med ett annat ord ? ROBERT PATTINSON. Jag ska träffa honom ! Då kan jag dö lycklig sen ! <3

2010-03-14 @ 13:06:05
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

alltså jag är fortfarande omskakad efter alla sexscener, alltså, jag är fortfarande kåt! :S xD <3

2010-03-15 @ 07:55:22
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0