Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys

Äntligen fredag, helt otroligt underbart! Huvva, i slutet på skoldagen gick jag runt och hade ont i magen och huvudvärk vilket inte var mysigt alls. Det känns som att jag inte har sovit på hundra år även fast jag borde vara pigg. Jag tänkte svänga in på Monki och kolla in deras nya vår/sommar kollektion men vilken musik dom spelar och vilken ljudnivå! Asså ursäkta men är det ingen annan än jag som har märkt att butiksbiträdena, i alla fall i Luleå, verkar vara döva som daggmaskar? Som min kompis Linnéa sa, dom spelar så hög musik att man skulle kunna tro att de bedriver en nattklubb! Nej, det är bara jobbigt säger jag med risk för att låta som en pensionär.
Hur som helst tog jag mig i alla fall hem och drack en STOR kopp varm choklad, det var som att huvudvärken bara bara flög iväg. Ja, varm choklad det tror jag på som medicin, det är i alla fall godare.
Ikväll ska ja fara till Kronan, basta och dricka cider med Linnéa, det kommer bli great!
Ha en fin kväll allihopa!
Kram Anna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0