En kväll på Hertsön

Denna kväll har jag spenderat på Hertsön med min far, mina småkusiner, min faster och hennes familj. God mat och trevligt sällskap, det var riktigt mysigt. Eftersom de har flyttat till Norge är det inte ofta man träffar dem, så kul att se hur mycket lilla Ida och Isak hade vuxit, så söta att man kunde krama sönder lill-gullungarna! Åh, skrutten Ida, hon är 1 år, som vankade omkring och hade en massa ljud för sig, gulli gulli gull. Åh, jag vill ha en lite bebis!
Nåja, innan jag for till pappa var jag på stan ett tag och bland annat två ringar och en grå college-tröja följde med mig hem. Wonderbart! På bussen hem satt jag och läste "Allt för min syster", jag är helt tagen. Det är inte många böcker som är så bra redan från de första sidorna att det är svårt att lägga den ifrån sig! Den är som så gripande och spännande. Men ja, nu mina vänner ska jag göra mig redo för sängen för jag är ganska trött. Underbart med lov imorgon, bara 5 dagar kvar tills jag far till London nu!!
Godnatt och sov gott!
Kram Anna.



Kommentarer
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: haha, vi får se hur det blir med frisyren. :P

ja, det var skitkul! känner ju alla som sjunger där också. :)

men jag med! det var så skönt att skicka in nk, som jag gjorde för ett litet tag sen, pjuuh.

men nu är det loooov! :D <3

2010-04-01 @ 16:27:44
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0