De säger att man får tycka precis som man vill

Och klart att man får det, jag tyckte bara att det var lite småkul...

En kvinna, ca 25, och en man, ca 28, satt i en bio salong och pratade:
Kvinnan: Har du sett Australia?
Mannen: Neeej?
Kvinnan: Gör inte det! Jag var och skulle se den på bio men efter den första kvarten brändes filmen av- det var typ inte menat att jag skulle se den.
Mannen: (lite frågande) Men, då har du inte sett den?
Kvinnan: Jo, jag ville ju så gärna veta vad som hände efter den där kvarten att jag gick tillbaka efter en vecka och såg den. Totalt inte värt pengarna. Den var typ 3 timmar och 45 minuter! Dom hade kunnat ta bort minst en timme av filmen utan att man hade märkt det.
Mannen: (börjar bli lite less) Jasså, säger du det?
Kvinnan: Lika dålig som den där Pirates of the Caribbean. Om man hade tagit bort alla scener förutom de som Jack Sparrow är med i hade den varit bra.
Mannen: (lite sarkastiskt) Jasså...?
Kvinnan: Ja, han är den enda som är bra, allt annat är dåligt!

Ja, asså man får ju tycka som man vill men ja. Om Pirates of the Caribbean bara innehållit scener med Jack Sparrow hade man ju lika gärna kunnat döpa den till Jack Sparrow- The Movie? En bra idé? Nja, jag gillar ju orginal filmen...

Gissa vad hon tyckte om Alice i Underlandet? Dålig, man hade kunnat ta bort hur många scener som helst. Oväntat? Nja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0