The circus is in town



Tredje dagen avklarad på jobbet! Har varit lite dålig uppdatering har på sistone känner jag vilket beror mycket på att jag är så trött att så fort jag slår igen ögonen lyckas jag somna...Illa när man vaknar efter en timme och märker att man somnat vid köksbordet. Dagen har i alla fall varit väldigt skön, mycket rast, hehe. Det är ju inte illa när man har ett par snygga bygg-killar att titta på när man putsar fönstrena heller ;) Har blivit en liten kul grej faktiskt, dom retar oss för att vi har det så slött och vi retar dem för att de inte har det. Härligt, kan jag säga! Nåja, jag har även hunnit med att vara på cirkus idag och proppat i mig popcorn och sockervadd, mums. Lite annorlunda var det faktiskt mot hur nummrena brukar se ut, alltid kul med förändringar! Nu ska jag slänga mig själv i säng så jag orkar upp 06.00 imorgon, igen...Puh!
Godnatt och sovgott.
Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0