Moving to Pandora

Hemkommen för ett tag sen från en underbar kväll med min underbara Linnéa och jag börjar känna mig en aning trött faktiskt. Vi var och såg Avatar på bio, så otroligt bra film och man får ju inte glömma den underbart vackra låten i slutet "I see you" med Leona Lewis heller! Det är den andra gången jag ser filmen men jag kan tala om att den var precis lika bra och spännande att titta på som första gången. Medan vi promenerade hem i "det otroligt varma och sköna vädret" gick vi och svammlade om att vi ska flytta till planeten Pandora och bo med Na´vi folket och själva vara tre meter långa. Ja det kan ofta bli lite tokigt när man är lite övertrött, det tror jag att vi alla vet. Så vi lallade på där och kom fram till att vi skulle heta Ash´Nana och Lish`Nea underbart vackert om jag får säga det själv! Vad tycks, kanske man skulle byta till det namnet? Hela den där grejen med att vara blå känns som kul och nog vet jag att man skulle vara i klass med Jake för han är ju som också lite sött klumpig sådär...i början. Hmm..ja det lär i alla fall jag vara HELA tiden, men ingen är perfekt! Huvva, nää nu ska jag sluta innan övertröttheten tar kontrollen! Men om det är någon som har lust at flytta med till Pandora så är det bara att höra av sig!
Godnatt och sov sött!
Kram Anna.




Leona Lewis "I see you"


Kommentarer
Postat av: Janina

sv: Jag har inte en aning, fick dem av mor min :D du får väl googla eller något :D

2010-01-30 @ 09:10:29
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men jaa - sjukt grymma namn;) älskar dig gumman!



/ lish´nea

2010-01-30 @ 15:25:05
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

jag är på! :D <3

2010-01-31 @ 20:14:11
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0