Valentine's Day

Vilken underbar dag! Ja, idag är det då alla hjärtans dag och alla som har pojkvän/flickvän tillbringar dagen tillsammans, den stora frågan vad gör man om man är singel då? Ja, jag tycker att min vän Linnéas förslag var riktigt lysande- "sitta framför The Notebook och rågrina" men det är ju bara en av de saker man kan göra dagar som denna.
Mitt förslag: Man vaknar äter någonting RIKTIGT gott till frukost och bara sitter i lugn och ro och bara tänker på sig själv. Sedan efter det så peppar man med några ego/flumm bilder och så far man och åker slalom i Ormbergsbacken, njuter av solen som lyser i ansiktet och andas ut. Har sin egen lilla tid. Efter många svängar och flera koppar varm choklad så hoppar man in i en varm dusch och bara njuter! Sen är man öppen för förslag och gör det som faller en in, blir det att vara med vänner eller bara sitta i soffan och mysa med en stor kopp the det får man se. Huvudsaken att man har en underbar dag och tar allt i sin egen takt, gör det man själv vill och bara myser på.

Ha en underbar alla härtans-dag!
Puss på er alla från en Anna som går runt i mjukiskläder, bara för att det är skönt!

Här har ni mina ego/flumm bilder från idag! ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

Sv: hahaha sötis! :D ja, just nu har jävligt ont i halsen och är jätte tung i skallen, snorar inte så mycket som tur är, knarkar halstabletter iaf, ;P <3

2010-02-14 @ 17:37:32
URL: http://filiica.blogg.se/
Postat av: Cornelia,

Sv: Jo, det är mysigt! Och tid till sig själv behöver man också, så det kan passa på alla hjärtans dag om man är ensam! =) Kram Cornelia,

2010-02-14 @ 17:40:49
URL: http://aokej.blogg.se/
Postat av: Janina

sv: Jo glad alla hjärtans dag på sig med snygging! :D <3

2010-02-14 @ 20:46:12
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0