Tuesday Surprise

Åh, jag känner att den här dagen har varit så härlig så härlig! Det känns som att jag har flutit på ett litet fluffigt rosa moln hela dagen! Nej, jag är inte kär, dagen har som bara varit så härligt överraskande. Att börja dagen med en fet sovmorgon måste ju ändå vara det bästa som finns, komma till skolan och käka semla och umgås med underbara människor hela dagen- jag är så fylld av kärlek på något flummigt sätt. Kanske dags att sluta vara en flummig estet, haha skämt åsido? Mina vackra vänner gör mig så glad, alltid! En annan sak som gjorde mig glad i dag var ett oväntat bio besök med min far och låtsasmamma, filmen var då SNABBA CASH med den så gudomligt stilige Joel Kinnaman. Yummie, dreggel dreggel! Jag älskar att göra spontana saker och det är som det hela dagen har handlat om, spontanitet.
För övrigt så var filmen bra, men något olik från "vanliga" filmer jag tyckte som att den var lite speciell. Spännande, sorglig ja man fick många känslor av den och jag satt som på nålar hela tiden. Det bästa var att den var så oförutsägbar, man visste aldrig vad som skulle hända! Eller ja, i alla fall inte jag. En karaktär i filmen som jag fastnade riktigt för var Lovisa, en liten åtta årig brunögd och brunhårig sötnos. Hon var så hjärtskärande söt att jag höll på att brista ut i tårar varje gång hon visades på bioduken. Åh, jag ville bara ta henne i famnen och viska till henne att allt ska bli bra när hon berättade om hur det hade varit hos hennes mamma som var inne i ett djupt drogberoende och när hennes pappa skulle lämna henne på ett hotellrum helt ensam. -Pappa, lämna mig inte jag är rädd. Jag vill följa med dig. Åh, vackra lilla barn! Nu ska jag inte skriva ett helt inlägg där hälften av orden är söt och vacker så ni får kolla på en liten trailer av filmen och jag rekommenderar er att se den.

Ha en trevlig kväll!
Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0