It all comes to the hair

Jag älskar verkligen att kolla på olika frisyrer och få inspiration till nya hårstilar och uppsättningar, mörkt hår är det finaste jag vet och är verkligen ledsen att jag inte kan ha det på grund av mitt ljus, ljus, ljus blonda hår. Här ett tag tror jag att jag färgade håret nästan varje månad och jag kan inte ens räkna på två händer hur många gånger jag har färgat det brunt men varje gång fått bleka det till blondt för att det har varit för jobbigt att hela tiden färga utväxten. Nu när håret börjar bli längre och jag till slut har blivit av med allt det slitna så känns det ändå så tråkigt för det bara hänger där utan någon riktig frisyr och allt, trist! Jag vill behålla längden men gör någonting, bara någonting nytt. Synd att frisören ska vara så dyr bara...
Här kommer i alla fall lite inspiration på nya frisyrer och stylingar, enjoy!
Trevlig kväll.
Kram Anna.


Kommentarer
Postat av: Anna

i sommar är jag nummer tre minus krull plus lugg ;)

2010-02-11 @ 23:41:02
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0