Ice, ice baby


Ett passande skämt för idag: Alla barnen tittade in förutom Ruth för hon tittade ut.

22-24 grader ute mitt på den öppna isen? Nej jag tycker jag tog ett klokt val idag och stanna hemma istället för att ge mig själv en stor förkylning i och med att gå ut. Frostigt värre på fönstrena och vädret såg inte inbjudande ut. Nej, att gå runt i duntofflor och stora, varma tröjor kändes helt rätt idag så till alla er som faktiskt har tagit er ut idag en stor tummen upp till er! Nu ska jag mysa vidare och kanske fara in till stan en sväng senare.
Ha det bra!
Kram Anna.


Kommentarer
Postat av: Marléne

hahaah vissa tog sej ju runt fy fan men då var de iaf gjort:p hahah tummen upp för mig:D;P

2010-02-24 @ 07:47:40
Postat av: Anna

Sv: Haha ja Marléne vissa är ju duktiga XD Jajemensan! (y)

2010-02-24 @ 23:15:40
URL: http://annaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0