Hejdå Sverige!


Idag, lördag, far jag och brudarna till Bulgarien för att njuta i en vecka innan vi ska tillbaka till allvaret- SKOLAN. Huvva, huvva men det kommer en tid då vi alla måste vakna upp och möta den hårda verkligheten att man inte bara kan glassa runt hela tiden...Det kommer bli underbart att få suga åt sig solens varma strålar och dra till varmare klimat! Som jag lova har ni en lite sneak peak på min gaderob som jag har med mig här ovanför. Väskan är på gränsen till övervikt, efter en panikvägning, och jag kan inte för mitt liv förstå vad som får den att väga så mycket! Kanske det är alla som är sugna på att följa som har krupit ner och gömmt sig som orsakar dom extra kilona, eller så har jag helt enkelt FÖR mycket saker med mig, haha. ;) Nej, nu ska jag försöka gå ner i varv lite, jag känner att resfebern är väldigt påtaglig och jag nästan klättrar på väggarna! Att se en snyft-film som Flickan från ovan var inte en bra idé för nu känner jag att jag fick fet ångest över hela döden-grejen som filmen handlar om och för att hon i filmen säger Jag levde ett ögonblick, sen nästa var jag borta. Huvva, nej inte kul! Ni får ha det så jätte bra och när jag kommer hem igen lovar jag er bättre uppdatering än nu! Förlåt, jag vet att jag har varit dåligt på den fronten... Bättring Anna!
Ha det fint allihopa!
Kram Anna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dej redan, nu får planet lov att vända ! <3

2010-08-14 @ 19:57:50
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Marléne

jag saknar dig också gumman!<3

2010-08-17 @ 17:50:55
Postat av: Agnes

SNYGGA BILDER!!!

2010-08-22 @ 17:48:14
URL: http://aagnecca.blogg.se/
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag sötnos? :)

kraam!

2010-08-23 @ 19:36:31
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0