Alla behöver lugn och ro

Jag måste säga att den bästa tiden på dygnet är nu, alla har gått och lagt sig, det är tyst i huset och tankarna flödar (på både gott och ont). Jag älskar "ensamheten" och att känna att jag inte behöver stå till svars för allt jag gör vilket jag hela tiden känner här hemma på dagarna. Det ÄR skönt att vara ensam ibland. Just nu sitter jag och lyssnar på Spotify, redigerar och kollar på lite bilder, vissa kanske tycker att man borde sova vid den här tiden men jag känner att det är nu som hjärnan jobbar som bäst. Dock så börjar jag känna mig lite seg och kanske är det dags att stänga datorn, men inte än..

Fredagar är härliga, allt från veckan är gjort så som prov och andra tidskrävande saker och man kan ägna sig helt åt sig själv. Det var skönt att göra bort det sista Små företagande A- provet och känna att man har fått det överstökat, nu är det i princip bara SOMMAR som ekar i mitt huvud. Sommar med oändligt många oplanerade dagar som man fyller med de det underbaraste som finns- Precis vad som helst. Sol, grillat och nattbad...åh det är nästan så att man blir varm i hela kroppen bara av att tänka på det! Soooommar!
Godnatt och sov gott!
Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0